Klíčové pojmy z médií v kontextu a komplexně
Proč si média dobrovolně pouští žilou a kam je přivedlo náboženství dat a kliků? O čtenářích, vydavatelích i technologiích s Libuší Šmuclerovou

„Možná to krátkodobě zvětšuje byznys, ale do budoucna to nic neřeší,“ říká Libuše Šmuclerová o bezhlavém honu za kliky, který provádí některé mediální domy v Česku i ve světě. „Dnes jsme v situaci, ve které si technologické firmy díky svému datovému náskoku berou 60 procent a více inzerce, která v on-line prostředí je. Takže stále více bohatnou, mají stále více dat. A mají také čím dál větší společenskou sílu,“ popisuje Šmuclerová situaci klasických médií v podcastu.

  • Proč jsou média sexy?
  • Kam média přivedlo náboženství dat a kliků?
  • Jak se stalo, že lidé neví, kde je pravda?
  • Kam míří média? Přežijí tlak technologických firem?
  • Kdo by je měl řídit – novináři, nebo profesionální manažeři?
  • Jsme už ovládáni umělou inteligencí?
  • A jaký mediální startup by založila, kdyby dostala volnou ruku a miliardu korun?

Nejen o tom diskutují s Libuší Šmuclerovou Eva Hanáková a Vladimír Piskáček.