Klíčové pojmy z médií v kontextu a komplexně
Matěj Šrámek

Dobrý den, od pana učitele jsem dostal ve 40 minutách napsat na svém telefonu z pohledu studenta, programátora a začínajicího podnikatele jak bych si představoval prezidenta svojí země a začal bych nějak takto.

Zkušený ale nikoliv zastaralý je jedno jestli muž nebo žena určitě dbát na jeho vystupovaní projevovat zájem o mladé lidi a o budoucnost země, takže by měl mít socialní sítě kde by informoval o tom co se chystá nebo co se děje. Už nikoliv žádného prezidenta s komunistickou minulostí, s korupčními kauzami nebo dokonce trestnou minulostí, protože už by se zase řešila jen minulost a nikoliv budoucnost nebo to čeho je schopen. Chtěl bych aby měli všichni na hradě jak to teď tomu není bezpečnostní prověrku stejně jak má například můj otec u České Armády. Také bych si přál konečně mít po letech reprezentativního prezidenta který bude dobře vypadat jak na domácím tak i na mezinárodním poli a bude budit respekt naší země. Z hlediska marketingu by kolem sebe měl mít marketingový tým, specialisty, grafiky. Je jednoduché vymyslet myšlenku ale informovat o tom jednoduše a hodně lidí už by nemělo být na hlavě státu ale na odbornících v oboru. Také by nebylo vůbec na škodu vést si na svých webových stránkách interaktivní kalendář aby občané obecně věděli co má hlava státu na programu dne nebo kde jí mohou potkat.

Být zkrátka blíž k těm lidem pomocí nástrojů marketingu, novým technologiím.

Takto by mohl třeba v budoucnosti prezident České reubliky.